Kategória: Aktuális.

Amy Porterfield a Facebook egyik marketingmagazinjának társszerzője és egyben az ehhez kapcsolódó tanfolyam megalkotója. Az ő egyik írását hoztuk el most nektek magyarul, ha érdekesnek találtátok, bátran csatlakozzatok hozzá a facebook.com/AmyPorterfield oldalon, vagy kövessétek őt a blogján!

A Facebook nem csak a világ legmonumentálisabb közösségi hálója (több mint 800 millió felhasználóval), hanem ezzel egyidőben egy adatgyűjtő óriás is. Amióta átalakították az Insights-ot, az oldalak adminjai döbbenetes mennyiségű információhoz juthatnak rajongóik virtuális tevékenykedéseiről. Ezeket az információkat pedig – ha jól használod – kamatoztathatod marketing stratégiádban: megtudhatod, mi kell a rajongóidnak, hogy azok aktívabbak és elkötelezettebbek legyenek, valamint ezt könnyedén fordíthatod az eladásaid javára is.
Ugyanakkor ezt a hihetetlen adatmennyiséget átnézni is komoly kihívást jelenthet. Ahhoz, hogy elkerüljük az adathalmazok tengerében való elmerülést, ki kell választanunk néhány kulcsfontosságú jellemzőt, és azokat  komolyabban górcső alá venni.

Az alábbiakban 3 ilyen kulcsadatról ejtünk szót, melyeknek folyamatos követésével és vizsgálatával konkrét stratégiát dolgozhatsz ki oldalad jobbá tételére és eladásaid növelésére!

Tovább