Kategória: Aktuális.

E lépéssel zárult le az integrációs folyamat, melynek fő célja, hogy az Aegis csoport teljes körűvé tegye ügyfeleinek nyújtott szolgáltatásait és erősítse azok minőségét.

Ugyancsak az integráció része volt az online médiatervezés Turóczi András által irányított átszervezése is. A médiatervezési feladatokat az Aegis Media ügyfélkapcsolati márkáinak (ACT Europe, Carat, kirowski Isobar, Vizeum) megfelelő csoportjai vették át.

turoczi_andras_aegis

Turóczi András 2001 óta dolgozott a kirowskinál. Kezdetektől fogva részt vett a digitális média üzletág felépítésében, majd 2007-ben annak vezetője lett. Az Aegis Media digitális média igazgatójaként feladata 2012 januárjától az Aegis Media csoport digitális tevékenységeinek irányítása, valamint – a digitális területen piacvezető hazai és hálózati tudás felhasználásával – az ügynökségi csoport piaci helyzetének további erősítése lesz. Az Aegis Media tudatosan helyez nagy hangsúlyt arra, hogy megfeleljen az elmúlt években gyökeresen megváltozott médiapiac folyamatos kihívásainak. Ennek szellemében igazolták a csoport think tankjének
számító Aegis Insight élére 2011 tavaszán Mechler Jánost, az OMG korábbi kutatási vezetőjét, és ennek a tudatos építkezésnek része Turóczi András új, cégcsoportszintű feladatköre is.
(BrandTrend)