Kategória: Aktuális.

Ez a tipikusan közösségi hatásra építő megjelenési forma az ismerőseink adott márkával kapcsolatos aktivitását jeleníti meg hirdetés formájában a Facebook kezdőoldalán. 

Az Expanded Premium Ad a már ismert sponsored story prémium változata.
Az új formátum a következő aktivitásokat jelenítheti meg: oldal like, post, videó, szavazás, esemény meghívó, helyre bejelentkezés, stb.

Az Expanded Premium Ad új távlatokat nyit a prémium hirdetők számára azzal, hogy ötvözi a sponsored story hatékonyságát a prémium hirdetések exkluzív jellemzőivel (nagyobb méret, főoldali kizárólagos megjelenés).

"A rengeteg információ miatt a rajongói oldalak saját postjaikkal átlagosan a felhasználóik 16%-át érik el. A tapasztalatok azt mutatják, ha a hirdetők a napi Facebookos kommunikációjukat, Expanded Premium Ad segítségével  felerősítik, 3-5-ször annyi rajongót plusz azok ismerőseit is aktivizálhatják. Egy Nielsen kutatás arra is rávilágít, hogy négyszeres a vásárlási hajlandósága azoknak az embereknek, akik látták a Facebookon ismerőseiket valamilyen formában kapcsolódni az adott márkához." – mondta el Szabó Ákos, a Thinkdigital country managere.
(BrandTrend)