Kategória: Aktuális.

A főleg fotó- és videóposztokból álló mikroblog naponta akár 6-8 alkalommal is frissül. A blog célközönsége az a kreatív, alkotó, wow-élményt kereső prémium közösség, amely magától is hajlamos  másokat magához láncoló, elképesztő tartalom felkutatására, sőt előállítására. Mindehhez a motort a célcsoport számára ismert és kedvelt Tumblr szolgáltatás biztosítja.

trendrakas

A Trendrakás olyan olvasókra számít, akik előszeretettel fogyasztják a mainstream média (ideértve a nagyobb hírportálokat is) kínálatából kilógó színes tartalmakat, ismerik az utóbbi idők mémeit, esetleg fotóznak, filmeznek, aktívan használják a digitális kultúra eszközeit és szívesen részt vesznek az ott kialakuló párbeszédben. Ráadásul a mikroblog írásába, készítésébe ezúttal ők maguk is becsatlakozhatnak, a beküldésre a Rakj trendet! szlogennel hívják fel a figyelmet. A linken keresztül belépve az olvasó maga is előállíthat blogposztot és vendégszerzővé válhat.

A Trendrakás a T-Mobile Nokia Windows Phone-okat bevezető kampányának social mediára hangolt eleme. A kampányt emellett ATL, BTL és hagyományos PR aktivitás kíséri.
(BrandTrend)