Kategória: Aktuális.

A dm ilyen módon is hozzá kíván járulni a tudatos vásárláshoz.

Aki rosszul lát, vagy otthon felejtette szemüvegét, az a vásárlás során nehézségekbe ütközhet. Az összetevők és a csomagoláson található egyéb információk betűi gyakran olyan kicsik, hogy még szabad szemmel is nehezen olvashatóak. Azért hogy a dm minden vásárlójának biztosítani tudja a termékeken szereplő leírások pontos elolvasását, a vállalat olvasónagyítóval szerelteti fel a bevásárlókocsikat. Február elejére minden bevásárlókocsival rendelkező üzletükben megtalálható lesz az újdonság, ezzel megkönnyítve a termékről való információszerzést.

Tanulmányok szerint a vásárlók egyre tudatosabban vásárolnak, egyre jobban odafigyelnek az összetevőkre, szeretnék tudni, hogy pontosan mit rejt a csomagolás. Különösen az ételallergiások és a laktóz-érzékenyek számára fontosak az "apróbetűk".

dm_2

"Folyamatosan új lehetőségek után kutatva szolgáljuk ki vásárlóink igényeit annak érdekében, hogy minél kellemesebben és hasznosabban teljen a nálunk eltöltött idő. A versenytársakhoz képest olyan többletértéket tudunk nyújtani, ami jelenleg egyedülálló a piacon. Mindig meglepjük és elkápráztatjuk vásárlóinkat." – mondta Kanyó Roland a dm PR menedzsere.

Az IPSOS által nemrégiben készített kutatás a dm márkát behatóan elemezte, és a megkérdezettek olyan differenciált ismertetőjegyeket említettek a dm-ről, mint a széles termékválaszték, a kedvező árak, vagy éppen az üzletek kellemes hangulata. Egy vevőtalálkozó keretében pedig a dm legfiatalabb vásárlóközönsége nyilatkozott nagyon elismerően a drogérialáncról, nekik különösen a dm márkakommunikációja tetszik, a reklámjaiban látott fiatalos és meglepő képi világ és a közösségi hálóra helyezett hangsúly.
(BrandTrend)