Kategória: Aktuális.

A beérkező 3647 pályaműből 270 kreatív munkát díjazott idén a Spikes Asia Advertising Fesztivál nyolctagú zsűrije.

A 2011-es "Év Hirdetője" díjat a Samsonite vehette át, a JWT Shanghai által jegyzett "Heaven & Hell" reklámjával pedig Outdoor, Print és Print & Poster Craft kategóriában is győzni tudott.

samsonite_hh

Az ázsiai megmérettetésen az Év Ügynöksége az Ogilvy & Mather Malaysia, az Év Hálózata a DDB, az Év Médiaügynöksége pedig a Dentsu lett.

A friss tehetségek is színpadra állhattak a szingapúri díjátadón, a fiatal kreatívok média versenyét Korea, integrált díját pedig Japán nyerte.

Kategóriánkénti nagydíjak:

Outdoor, Print, Print & Poster Craft: JWT Shanghai, "Heaven & Hell", Samsonite

Média: Creativeland Asia, Mumbai, India, "3D Experience", Audi India

Promóció, PR: Clemenger BBDO Melbourne, Australia, "Break Up", Ausztrál Nemzeti Bank

Dizájn: Creative JuiceBangkok (TBWA), Thailand, "Tamiya Calendar", Siam Tamiya

Rádió: Lowe Singapore, "Awesome Light", "Chase", "Look at me, Dad!", Samroc Paint and Hardware

Digitális: Colenso BBDO Auckland, New Zealand, "Doggelganger", Mars, Pedigree

További részletek ITT
(BrandTrend)