Kategória: Aktuális.

18,3 százalékkal többet, mint 2010 augusztusában, miközben a piac átlagosan csupán 7,8 százalékkal gyarapodott.

A Hyundai európai eladásai az év első nyolc hónapjában elérték a 264 941 darabot (újabb rekordérték a márka történetében), ami 2,9 százalékos piaci részesedésnek felel meg. A márka januártól júliusig 10,1 százalékkal múlta felül egy évvel korábbi teljesítményét, miközben a teljes piac 1,1 százalékot zuhant.

A Hyundai modellkínálatának számos népszerű tagja közül továbbra is az i30 a legkeresettebb: habár a modell már negyedik évében jár, 2011-ben eddig több mint 67 500 példány talált belőle gazdára. Az első teljes évükbe lépő, új modellek – így az ix20 kompakt egyterű (32 300 db) és az ix35 kompakt szabadidőjármű (44 200 db) – szintén hozzájárultak a Hyundai növekedéséhez.

A Hyundai várakozásai szerint az év hátralevő hónapjaiban a vadonatúj i40 és az innovatív 1 2 ajtós Veloster sportkupé is növelheti a márka eladásait. Ezek ebben az évben léptek szorítóba saját kategóriájukban, így a márka tovább folytatja intenzív modellbevezetéseit: 2010 novembere óta nyolc új modell, illetve modellváltozat jelent meg a piacon.

veloster
Veloster (forrás: Hyundai)

A Hyundai ezen a héten, a Frankfurti Autószalonon mutatta be legfrissebb újdonságát, az új generációs i30-ast. Az Európában tervezett és fejlesztett, valamint a csehországi Nošovicében gyártott, új generációs i30 2012-ben lép piacra, ötéves Tripla 5 szolgáltatási csomaggal támogatva. 

A Hyundai páratlan, átlátható garanciális csomagja ötéves, kilométer-korlátozás nélküli garanciát, ötéves országúti segélyszolgálatot, valamint öt éven át érvényes, évenkénti egyszeri átvizsgálást tartalmaz.
(BrandTrend)