Kategória: Aktuális.

A megállapodás értelmében az online hirdetés-kiszolgálást, a reklámkampányok hatékonyságának mérését, valamint az ezekből kinyert adatokon alapuló komplex jelentések készítését mind az EMEA régió piacvezető online kutatóintézetének, a Gemius eszközeivel végzik.

A megállapodás a régió hat országára, Bulgáriára, Csehországra, Lengyelországra, Magyarországra, Romániára és Szlovéniára terjed ki, de további cél az együttműködés kiterjesztése olyan országokra is, ahol a Publicis Groupe-hoz tartozó ügynökségek korábban nem a Gemius szolgáltatásait vették igénybe.

A megegyezés hátterében a két cégcsoport többéves kölcsönösen hasznos, jó kapcsolata állt, melyet így újabb szintre emeltek. 
Tomas Lauko, a ZenithOptimedia csehországi ügyvezetője és CEE régióért felelős digitális fejlesztési menedzsere az alábbiakat fűzte a megállapodáshoz: "A Gemius-szal való korábbi sikeres együttműködés után a ZenithOptimedia számára egyértelmű volt az új megállapodás megkötése. A gyorsan fejlődő CEE régióban szükségünk van ilyen megbízható és innovatív partnerekre, hogy teljesíteni és optimalizálni tudjuk az ügyfeleink számára menedzselt display kampányokat. A Gemius-szal való eddigi kooperációnk során bebizonyosodott, hogy szolgáltatásaik maradéktalanul megfelelnek elvárásainknak és megoldást nyújtanak minden, a piacon felmerülő problémára."

"A mi szemszögünkből ez a megállapodás ismételten igazolja, hogy a Gemius technológia megoldásai a piac meghatározó szereplőinek bizalmát nemcsak kiérdemelték, de hosszútávon nyújtanak megbízható szolgáltatást számukra üzleti céljaik megvalósításához, régió szerte. Terveink szerint hamarosan olyan meggyőző esettanulmányokat is készíthetünk közösen, melyek bemutatják a megújult gemiusDirectEffect2 és a teljes kutatási portfoliónk minden előnyét." – tette hozzá Ács Tamás, a gemiusDirectEffect2 termékmenedzsere.
(BrandTrend)