Kategória: Aktuális.

A PRO4-en közvetített FC Barcelona – AC Milan Bajnokok Ligája mérkőzés beváltotta a hozzá fűzött reményeket: rekordméretű, 4%-os közönségarányt ért el a 18-49 éves célcsoportban.

A 18-49 éves férfiak körében még ennél is jobban teljesített a BL meccs: a célcsoport 7%-át (SHR) ültette a PRO4 elé. Ezzel a harmadik legnézettebb csatorna volt a mérkőzés ideje alatt a PRO4, melyet csak a két országos kereskedelmi csatorna előzött meg. Ugyanezt a pozíciót megtartotta elsődleges célcsoportjában, a 25-39 éves férfiak körében 7,2%-os közönségaránnyal.

pro4_bl
Forrás: AGB Nielsen/TV2 kutatás

A csatorna sikeréhez nagyban hozzájárult az is, hogy a PRO4 eddigi lefedettsége ugrásszerűen megnőtt, miután a Bajnokok Ligája átkerült a TV2 férficsatornájára.
Több most csatlakozott szolgáltatóval egyetemben, például szeptember 13-tól már a UPC legolcsóbb digitális csomagjának előfizetői számára is elérhetővé vált a prémium sporttartalmat kínáló PRO4.
(BrandTrend)