Kategória: Aktuális.

A Szentkirályi az éles versenyben világhírű márkákat utasított maga mögé. A globális víz-innovációs díjak csomagolás kategóriájában ugyancsak előkelő helyezést ért el: döntős plakettet kapott a Szentkirályi 1 literes PET palackjának design-ja. A kitüntető elismeréseket Balogh Levente, a cég tulajdonos-ügyvezetője (itthoni idő szerint) ma hajnalban vette át Brazíliában.

2011. szeptember 13-15. között Rio de Janeiro-ban rendezte meg az  – eddigi legnagyobb létszámú, négyszáz fős – 8. Global Bottled Water Congress-t (a Palackozott Vizek Világkongresszusát) a Zenith International (a világ vezető élelmiszer- és italgyártóinak szervezete) a piacvezető palackozott vizek gyártói és forgalmazói, a fogyasztók, szakértők és elemzők részvételével. A 40 országból érkező 146 cég képviselői a fórumokon, workshopokon és az előadások során teljes áttekintést adtak és kaptak az 5 kontinens régióvezető cégeinek legújabb trendjeiről és perspektíváiról. Ahogy az előző években, úgy 2011-ben is meghirdették a Water Innovation Awards világversenyt, amelyre ez alkalommal a kiírt 11 kategóriába 25 országból 80 pályázat érkezett.

A szakma legfajsúlyosabb megmérettetésén, a víz-innovációs díj elnyeréséért folyó versenyben Magyarországot a Szentkirályi Ásványvíz Kft. képviselte, és két – marketing (legjobb fogyasztói kampány) és csomagolás (legjobb új PET palack) – kategóriában pályázott, és mindkettőben bejutott a döntőbe. A nemzetközi szakértőkből álló zsűri kategóriánként 3-3 indulót díjazott.

Az eddigi legnagyobb nemzetközi díjak – mint például a 2004-es Eauscar-díj (a legjobb külföldi szénsavmentes ásványvízért) – a Szentkirályi ásványvíz minőségét ismerték el. A márka most emellé elnyerte A világ legjobb fogyasztói kampánya díjat is, "A víz arca" reklámkampánnyal. Ezzel a cég a kreativitás és a kiválóság tekintetében a világ palackozott vizeinek piacán a legrangosabb elismerésben, újabb világdíjban részesült.

A csomagolás kategóriában a világ legjobb háromja közé jutott a Szentkirályi 1 literes palackja, amely végül a "Legjobb új PET palackok" versenyében döntős plakettet kapott. A matyó népművészeti motívumokkal díszített palack a hagyományőrzés és megújulás, a múlt és a jelen gondolatát tükrözi, utalva a magyarországi származásra és hazánk népi kultúrájára, szokásaira. A Szentkirályi új design-jával a hagyományos értékek és ősi kultúrák megőrzésén, bemutatásán keresztül szeretne példát mutatni a felnövekvő új generációnak.

"Büszkék vagyunk az összes díjunkra, amiket valaha nyertünk a fogyasztóinktól vagy a szakmától. A világ legjobbjainak egyikeként hiszünk a magyar sikerekben, és abban, hogy ez a komoly, globális szintű elismerése egy magyar márkának méltán viszi tovább országunk jóhírét a világban." – mondta Balogh Levente, a Szentkirályi Ásványvíz Kft. tulajdonos-ügyvezetője.
(BrandTrend)