Kategória: Aktuális.

"A mai napon egy új, átfogó projektet indítunk el, amelynek segítségével az Accor a szállodaipar viszonyítási pontjává válik a jövő szállodáinak kialakítását illetően." – jelentette be Denis Hennequin az Accor elnök-vezérigazgatója. "Ez a jelentős kezdeményezés cégünk összes dolgozóját érinti. A folyamatban az Accor márkanévre támaszkodunk, amelyet szeretnénk sokkal láthatóbbá tenni vendégeink számára, és amely segítséget nyújt, hogy megfeleljünk a disztribúciós kihívásoknak. Ambíciónkat új mottónk "Open New Frontiers in Hospitality" és erősebb arculati elemek és szimbólumok egyaránt tükrözik. Szeretnénk új, egyedülálló szállodai élményt nyújtani újrapozícionált márkáinkkal és modern, innovatív szolgáltatásainkkal." – tette hozzá az Accor első embere.

"Szeretném átformálni üzleti modellünk néhány alapelemét: a változás nem lehetőség, hanem szükséges lépés." – folytatta Denis Hennequin. "Az átfogó projekt első lépése az economy szállodák szegmensét érinti. Nemzetközi vezető szerepünket felhasználva forradalmasítani szeretnénk "economy" márkaportfóliónkat, amelyet a világszerte rendkívül jól ismert ibis márkanév köré csoportosítunk. Ennek eredményeként az ibis, az Etap hotel és az all seasons három erős, innovatív és modern márkanév alatt,  ibis, ibis styles és  ibis budget-ként működnek tovább, vagyis az "ibis" mostantól az economy márkáink alapköveként funkcionál."
(BrandTrend)