Kategória: Aktuális.

Lukács Csaba, az Atmedia Hungary ügyvezető igazgatója elmondta: "Azt tapasztaljuk, hogy a nézettség egyre inkább elaprózódik. A nézettségi tendencia követése érdekében a hirdetőinknek széles csatornaválasztékot kell biztosítanunk. A Music Channel-nek köszönhetően az Atmedia Hungary rendkívül széleskörű lehetőséget kínál a fiatal célcsoportok eléréséhez és jobb kapcsolatot biztosít a márka és a zene között."

Az Atmedia Hungary 2010. január 1-jén kezdte meg működését. Jelenleg 22 csatornát képvisel 11,5%-os közönségaránnyal (2011 1-6, A18-49, AGB Nielsen Médiakutató Kft). A Music Channel lesz a 23. csatorna a portfólióban.

Marcin Boroszko, az Atmedia Csoport ügyvezető igazgatója nyilatkozta: "Csupán egyetlen általános tendencia van egész Európában: a fragmentálódás. A nézők egyre inkább a tematikus csatornákat választják, átpártolva ezzel a földi adóktól a kábel és műholdas csatornákhoz. A növekvő portfóliónk tükrözi a nézettségi minták változásait is. A nemzetközi tapasztalatoknak és az erős helyi képviseleteknek köszönhetően az Atmedia a legnagyobb független kereskedőház Közép-Kelet Európában, amely a csatornák és a hirdetők felé a legmagasabb színvonalú szolgáltatást nyújtja. Örömmel jelentjük be a potfóliónk 100. csatornáját."

Az Atmedia Csoport jelenleg Lengyelországban, Csehországban és Magyarországon rendelkezik képviselettel. 1998-ban alakult Lengyelországban, 2008-ban Csehországban, Magyarországon pedig 2010-ben kezdte meg működését. Mindhárom piacot tekintve az Atmedia a legnagyobb független kereskedőház az országban. A lengyel anyacég online reklámértékesítéssel is foglalkozik (csatornák honlapjai, gyermekeknek és szüleiknek szóló honlapok és video letöltő oldalak).

Atmedia Poland TV portfóliója:
13th Street Universal, Ale Kino!, AXN, AXN Crime, AXN Sci-Fi, BBC Entertainment, BBC Knowledge, BBC Lifestyle, BBC CBeebies, Canal , Canal Sport, Canal Gol, Club TV, Comedy Central, Comedy Central Family, Czwórka-Radio z Wizj¹, Disney Channel, Disney Junior, Disney XD, Domo.tv, ESKA TV, Extreme Sports Channel, Filmbox, FOX, FOX Life, History, Hyper, iTV, Kino Polska, Kuchnia.tv, Mini Mini, Movies 24, MTV, Nat Geo Wild, National Geographic Channel, Nickelodeon, Orange sport, Planete, Polo TV, Polsat JimJam, Sportklub, TCM, Tele 5, Travel Channel, TVS, Universal Channel, Viacom Blink!, VIVA, Wedding TV, Zig Zap, Zone Romantica, Zone Europa, Zone Reality and three internetional channels: TV5 Monde, Deutsche Welle, Fashion TV.

Atmedia Poland internetes portfóliója:
alekino.pl, axn.pl, axncrime.pl, axnscifi.pl, disney.pl, disneyxd.pl, domo.pl, hyper.pl, iplex.pl, kuchnia.tv, minimini.pl nick.com.pl, pl.jimjam.tv, planete.pl, tvgry.pl, tvs.pl, yummy.pl, zigzap.pl, zyraffa.pl, Pluszaki Rozrabiaki, Magazyn Witch, Magazyn 13, Kaczor Donald, Quki.

Az Atmedia Hungary a harmadik legnagyobb Tv kereskedőház. 11,5%-os közönségaránnyal a független értékesítőházak közül a legnagyobb.

Atmedia Hungary TV portfóliója:
Tv Paprika, Spektrum, Spektrum Home, Filmmúzeum, Sport1, Sport2, SportM, Zone Reality, Zone Club, Zone Romantica, Comedy Central, Disney Channel, MTV, VIVA, Minimax, Universal Channel, Movies24, MGM, Nóta TV, PV TV, MusicMix, Hálózat Tv, Music Channel.

Az Atmedia Chech Republic 2008-ban jött létre és 21 csatornát képvisel. A 2,7%-os nézői részesedésével a piac legnagyobb független kereskedőháza.

Atmedia Czech Republic TV portfóliója:
Disney Channel, Minimax, AXN, Animax, MusicBox, Óèko,  CS Film, Spektrum Home, DoQ, Film , Fishing & Hunting Channel, MGM, TV Paprika, Spektrum, Sport 1, Sport 2, Sport 5, Universal Channel, Zone Romantica,  Meteo TV, National Geographic Channel.

(BrandTrend)