Kategória: Aktuális.

A hazai kommunikációs szakma képviselőin túl olyan neves közéleti személyiségek is kifejtik gondolataikat a rendezvényen, mint például a Magyarországi Krisna-tudatú Hívők Közösségének vezetője vagy az MTA Pszichológiai Kutatóintézetének tudományos igazgatója.

A konferencia gazdag programkínálata plasztikusan leképezi Magyarország és a világ kommunikációiparának valóságát. Az egyik kiemelt téma lesz a nemrég elfogadott új médiatörvény és az abban kinyitott új műfajok szakmára gyakorolt hatása. Többek között erről lesz szó a Márkázott valóság elnevezésű szekcióban, melyet Galambos Márton, az Origo.hu felelős szerkesztője vezet.

Évek óta a kommunikációipari rendezvények fő témája a digitális médiaforradalom, azonban az okostelefonok terjedésével a terület új szegmenseire fókuszál a Reklámkonferencia beszédes nevű Kiterjesztett valóság szekciója Szabó Erik, a Carnation kereskedelmi igazgatójának vezetésével. Itt a digitális médiaipar lehetőségeit fejlesztői és kreatív oldalról is körbejárják a meghívott előadók.

A hazai médiapiac válság utáni helyzetéről a Mediapiac.com főszerkesztője, Török Diána által vezetett Médiavalóság szekcióban ütköztetik véleményeiket médiatulajdonosok, médiavásárlók, tanácsadók valamint piackutatók.

Dr. Törőcsik Mária Valóságos fogyasztó elnevezésű szekciójában szó lesz a más megközelítést igénylő fogyasztói magatartásokról és ideáltípusokról, és arról, hogy elhülyíti-e az embereket a valóságshow, míg az ADCH elnöke, Halász Gyula – a Kreatív valóság című szekcióban – ügynökségi vezetőkkel, fotóssal és szociálpszichológussal beszélget a kreatív ipar valóságáról.

A Mrs. White Consultingot vezető Incze Kinga által irányított Működő valóság elnevezésű szekcióban a kommunikációipar üzleti helyzetét, ügynökségi és gazdasági modelleket vitat meg szakújságíró, ügynökségi vezető, tanácsadó, illetve informatikai vállalkozó.

A konferencia résztvevői különböző párhuzamos valóságokba is bepillantást nyerhetnek a Carbon Group-ot vezető, de más valóságokba is gyakorta átpillantgató Gosztonyi Csaba által vezetett Alternatív valóság szekció keretében. Az Állatkert ősvalósága vagy a Vidámpark mosolyvalósága például iránymutató lehet a kommunikációs szakma képviselőinek arra vonatkozóan, miként lehet hosszútávon fenntartani különböző elvont valóságokat. A szekcióban sok más mellett szó lesz a filmtrükkök világáról és a time management modern kori betegségeiről is.

Az Országos Reklámkonferenciára még mindig lehet jelentkezni akár egyedül, akár ügyféllel együtt – ez utóbbi esetben a látogatók ráadásul 20%-os kedvezménnyel vásárolhatnak konferencia-belépőt. Részletes program és kedvezmények: www.reklamkonferencia.hu