Kategória: Aktuális.

A promóció több mint 70 ezer fogyasztót mozgatott meg. A magyarországi húskészítmények piacán a PICK márka mennyiségi és értékbeli részesedése is 0.5%p-os növekedést mutat a tavalyi év azonos időszakához képest.* – a Nielsen 2011. május-júniusi piackutatási adatai szerint. Továbbá az is kiderül, hogy számos kategóriában erősítette helyzetét a márka, így például a szalámi kategóriában, ahol a mennyiségi részesedéseket tekintve, közel 4%p-os növekedést ért el.

Kovács László a Pick Szeged Zrt. vezérigazgatója, következőképpen vélekedett a fentiekről:
"Igaz, a húsiparban megjelent olcsóbb import termékek idén is megnehezítik a márkatermékek helyzetét, azonban a Nielsen kutatása is bizonyítja, hogy a minőségi termékek iránti kereslet továbbra is folyamatosan nő. Ennek köszönhetően a Pick Szeged Zrt. -nek sikerült megőriznie piacvezető pozícióját. Ehhez az eredményhez, a termékek magas minősége mellett, a PICK erős márkaérték növelő marketing tevékenysége is nagyban hozzájárult." – mondta a vállalat vezetője.

Az integrált kommunikációs kampány, egyik fő állomása a 2011 májusában kezdődött, azóta sikeresen lezárult, nyereményekben bővelkedő "Tökéletes összhang" elnevezésű  promóciója volt. A teljes időtartam alatt 5 kategóriából 52 fajta PICK termék vett részt – ezek bármelyikével játszhattak a fogyasztók – , melyekre összesen 3 000 000 db címke került, a vásárlók a matricákon található kódok beküldésével regisztrálhatták magukat. A két hónapig tartó játékhoz, összesen több mint 70.000-en csatlakoztak, ami hazai viszonyokat tekintve, határozottan magas részvételi arányt jelent. Az összesen 69 db értékes nyeremény láthatóan felkeltette a fogyasztók érdeklődését, ráadásul a visszajelzések alapján, a napi nyereményként kiosztott 60 db Apple iPod shuffle 2GB legalább annyira vonzó volt a résztvevők számára, mint a 8 db Apple iPhone 4, vagy mint a főnyeremény, a Mercedes-Benz személyautó, amelynek szerencsés nyertese Varga Richárd, balatonfüredi lakos lett. A főnyeremény sorsolása 2011. július 5-én sikeresen lezajlott, a nyereményt néhány héttel később, a kecskeméti Mercedes Hovány szalonban adta át a PICK brand managere.

Forrás: *Nielsen országos kiskereskedelmi adatok; feldolgozott hús kategória

(BrandTrend)