Kategória: Aktuális.
A cég külön az insight-ok felkutatásáért és ötleteinek frissességéért felelős teamet állított fel. 

"A Carnation egyik legnagyobb előnye eddig is a kreatív, média és technológiai kompetenciáinak szimbiotikus kapcsolata volt. Most tekerünk még egyet ezen a felálláson. Több területet lefedő csapatok, közvetlenebb kommunikáció az ügyfelekkel, evidenciák megkérdőjelezése, új irányok és kreatív konfliktusok tudatos keresése és rengeteg kísérletezés. Nagyjából ezek mentén áll fel az Ideateam." – mondta Csikós Gergő, Head of Ideas, akinek nevéhez fűződik többek között a Westel / T-Mobile márkaváltás léghajója és a budapesti TehénParádé.

Új vezető került az ügynökség 6 éve működő, stratégiai tervezéssel, optimalizálással és vásárlással foglalkozó média divíziójának élére is. Vernyik Imre az OMD Hungary korábbi stratégiai igazgatói, majd a PHD ügyvezetői pozíciója után egy néhány éves tanácsadói kitérő után érkezett a Carnation-höz Head of media pozícióba. 
Vernyik így értékeli az ügynökségek jelenlegi szerepét: "Annak, hogy egy üzleti entitáson belül határokat húzunk egyes szakmai divíziók között, főleg szervezetileg van jelentősége. Én abban hiszek, hogy kommunikációról beszélni az egyes szakmai területek teljes integrációja nélkül értelmetlen, és a jövőben egyre értelmetlenebbé válik. A kommunikációt egyre inkább a fogyasztó irányítja, őt pedig egyáltalán nem érdekli, hogy amit lát, az kreatív vagy média, atl vagy btl, online vagy offline. Szerintem egy modern ügynökségnek 2011-ben ezt kell értenie."
(BrandTrend)