A Flash Eurobarometer az EU tagállamok állampolgárainak attitűdjeit vizsgálja a legkülönfélébb kérdésekkel, témakörökkel kapcsolatban.
A TNS már korábban is az Európai Bizottság egyik legjelentősebb partnere volt: 2004 óta végzi a Standard Eurobarometert és a Kvalitatív Eurobarometerhez kapcsolódó felméréseket, amelyek során évente 27 országban, összesen 200.000 állampolgárt kérdeznek meg.
A Flash Eurobarometer kutatás célcsoportjai az aktuális témától függően az országos reprezentatív lakossági felmérésektől a vállalatvezetői, szakértői B2B interjúkon át terjednek.
A 27 EU tagállamban egységes projektmenedzsmentet és magas színvonalú adatfelvételt biztosítani képes TNS az Európai Bizottságot nem pusztán az adatfelvétellel és alapszintű elemzéssel, de az eredményekre épülő akcióképes ajánlásokkal is támogatja.
A TNS csoport magyarországi partnere a TNS Hoffmann piackutató, mely a korábbi TNS Hungary és Hoffmann Research International cégek egyesülése során jött létre.
(BrandTrend)