Kategória: Aktuális.

Az AXN idei nyári kommunikációja a sorozatfüggés témája köré szerveződik. A kampány a nyár folyamán egy rendhagyó BTL-promócióval egészül ki, amelynek keretén belül a csatorna 7 hétvégén keresztül, hostessekkel népszerűsíti kiemelt sorozatait valamint az egyes szériák premieres epizódjait a balatoni strandokon.

axn_promocio

Az augusztus 20-ig tartó nyereményjáték során mintegy több ezer frizbi, szórólapok valamint több száz darab egyedi AXN piros felfújható matrac és strandpapucs talál gazdára.

doorhanger_1_axn

A hostess-promóció előfutáraként, a városban lakók számára egy gerilla jellegű aktivitással készült a csatorna. Budapesten és 5 vidéki nagyobb városban (Szeged, Győr, Pécs, Debrecen és Kecskemét) több tízezer egyedi, humoros "ne zavarj" kilincsre akasztható táblácska került ki a lakások ajtajára. Az ajtóakasztók és a bennük található nyári műsorfüzet a csatorna nyári premieres sorozataira illetve az újdonságokra hívták fel a figyelmet.  

Az egyedi aktivitások kreatív ötlete a csatornától származik és a szervezési feladatokat is házon belül intézte az AXN.    
(BrandTrend)