Kategória: Aktuális.

Az ESA Sponsorship Awards, az Európai Szponzorációs Szövetség által szervezett szakmai verseny az egyetlen pán-európai szponzorációs szakmai elismerés, amely valamennyi kategóriában – sport, kultúra, szórakoztatás, média, közösségi programok és vállalati felelősségvállalás – díjazza a kiváló teljesítményeket.

Szponzorok, jogtulajdonosok és ügynökségek a legsikeresebb kampányaikkal egyaránt meghívottjai az európai megmérettetésnek. Idén két új kategóriában is lehet nevezni: az egyik a jogtulajdonosok és a szövetségek számára, a másik pedig a média szponzoráció számára nyújt bemutatkozási, megmérettetési lehetőséget.

Karen Earl, az Európai Szponzorációs Szövetség elnöke hangsúlyozza, hogy az európai szponzorációs ágazat a legjobb gyakorlati megoldásait vonultatja fel a megmérettetés során "Mindenki számára adott a lehetőség a részvételre, függetlenül a szponzorációs program méretétől vagy a rendelkezésre álló büdzsé nagyságától."

Az Európai Szponzorációs Szövetég elnöke, Karen Earl hangsúlyozza, hogy az ESA Awards kategóriáit a szponzorációs kampányok üzleti célját és a kampányok célcsoportját figyelembe alakították ki. "A B2B kategóriák mellett a közösséget megcélzó programok számára is kialakítottunk kategóriákat (környezeti, társadalmi, kormányzati). Továbbra is lehet nevezni B2C-aktivitásokkal (esemény szponzoráció, média szponzoráció, valamint a kis költségvetésű kampányok). Külön kategóriát képeznek a munkatársakat megcélzó szponzorációk, illetve a jogtulajdonosokat elismerő díj – mely utóbbi a jogtulajdonos partneri szerepének sikerességét tükrözi.

"Mindezek mellett egy multinacionális díj odaítélésével a legalább három különböző – ezekből legalább egy európai – országban is aktivált, a szakmai zsűri által legjobbnak ítélt kampányt is díjazunk. "Az előző évben a multinacionális díjat a MasterCard-nak ítéltük oda az UEFA Bajnokok Ligájának számtalan piacon aktivált, kiváló szponzorációs programjáért. Ezen túlmenően ki kell emelnem egy nagyon gondosan végiggondolt, kreatív, kis büdzsével létrehozott lett kampányt, amelyik kiválóan megvalósította a kitűzött céljait."

A pályázatokat egy független, az európai szponzorációs ágazat szakértőiből álló zsűri bírálja el. Az egyes kategóriáknak a győzteseit 2011. November 22-én Amszterdamban, az ESA kétnapos konferenciájának programjaként, egy díjátadó gála keretében hozzuk nyilvánosságra. 

A végső nevezési határidő 2011. szeptember 19. Minden jelentkező, aki 2011. szeptember 5.-ét megelőzően küldi el pályázatát, kedvezményes áron tud nevezni.

2010-ben az ESA Awards-ra 10 európai országból érkeztek nevezések, olyan globális, illetve nemzeti márkák részvételével, mint az AEGON, British Gas, BT, O2, Philips and MasterCard, melyek egyébként díjat is nyertek.

Paul Meulendijk, a MasterCard szponzorációs vezetője büszkén nyilatkozta: "Nagyon boldogok voltunk, hogy megkaptuk ezt az elismerést. Nagyon fontos számunkra, hogy a munkánkat az ágazatbeli szakemberek is elismerik. Örömteli volt számunkra hogy a tapasztalt szakemberekből álló zsűri a legjobbnak ítélte a kampányunkat Európában.”

A nevezéssel kapcsolatos részletek megtalálhatók az Európai Szponzorációs Szövetség honlapján www.sponsorship.org

További információval az ESA irodájának munkatársai szolgálnak telefonon 44 (0) 208 390 3311 vagy emailben [email protected]. Az Európai Szponzorációs Szövetség kétnapos éves konferenciájához kapcsolódó kérdésekre ugyancsak az ESA munkatársai vagy a konferencia honlapján www.future-sponsorship.com megjelentetett információk tudnak válaszolni.
(BrandTrend)