Kategória: Aktuális.
A magyar görögdinnye szezonjának közepén csábító akcióval népszerűsíti a Magyar Dinnyeszövetség és a Tesco áruházlánc a kedvelt gyümölcsöt. Közös akciójuk keretében, a fogyasztók napi bevásárló körútjuk közben kóstolhatnak ízletes hazai dinnyét. A promóció során több száz kilónyi, kizárólag hazai termesztésű görögdinnyét kínálnak kóstolásra az ország szinte minden régiójában, a Tesco áruházakban.
 
A Tesco 20 áruházában két napon keresztül 8:00 és 20:00 között kóstolható ingyen a kitűnő minőségű magyar termék és igény esetén természetesen – a kizárólag magyar kínálatból – nagyobb mennyiség is vásárolható. A kihelyezett standokon a finom falatokon túl az érdeklődök érdekes és hasznos információkat is kaphatnak a magyar dinnye fogyasztásának előnyeiről.
 
Simonka György, a Magyar Dinnyeszövetség elnöke örömét fejezte ki azért, hogy Magyarország legnagyobb forgalmú kiskereskedelmi lánca népszerűsíti a nyár legkedveltebb gyümölcsét. 
 
"Örömömre szolgál, hogy két napon keresztül, egy heti közel 3 és fél millió vásárlót kiszolgáló áruházláncban ízlelhetik meg a vásárlók a magyar görögdinnyét. Reméljük, ezzel az akcióval hatalmas tömeget tudunk elérni, amelynek a jelenleg nehéz helyzetben lévő magyar termelők rövid időn belül érezhetik a hatását" – mondta el Simonka György.
Az együttműködő felek remélik, hogy a kóstoltatás alkalmával a fogyasztók meggyőződnek a magyar dinnye kifogástalan minőségéről, amely így elfoglalhatja méltó helyét a magyar gazdaságban és a magyar háztartások asztalán is.
(BrandTrend)