Kategória: Aktuális.
A hamarosan megjelenő Metropolitan Report mellett a Metro kiterjeszti saját fejlesztésű kutatási eszközének célcsoportját a Metro-olvasókról a nagyvárosi életet élő emberekre is. Ezzel nemcsak új lehetőségeket teremt a partnerkapcsolatokra a toborzási csatornákon, de földrajzi terjeszkedését is növeli, s ennek eredménye egy reprezentatív panel a városi területeken.
Eduarda Taveira, a Metropolitan Panel nemzetközi menedzsere (Metro International), így nyilatkozott: "A kiterjesztéssel erősödik a Metro fogyasztói csoportjába történő betekintés és fenntartható az eddig is magas válaszadási arány. A Metropolitan Panel megnyitja a lehetőséget más városi médiapartnerekkel vagy brandekkel/márkákkal való együttműködésre, ezáltal létrehozva a piacon egy egyedülálló és egyre növekvő nemzetközi panelt, mely hasznos a márka kommunikálására és a márkaismertség növelésére."
A Metropolitan Panel az ESOMAR által meghatározott irányelvek és szabványok szerint működik. A szervezet célja, hogy képviselje a piaci értékeket és közvélemény-kutatásokat, továbbá törekszik arra, hogy a tagjai körében a magas technikai szabványoknak, etikai szabályoknak és szakmai színvonalnak megfeleljen és szakmai hitelességének eleget tegyen. A panel mára már 14 országban van jelen és mintegy 20 000 aktív tagot számlál.

A Metropol, azaz a magyar panel a harmadik legnagyobb taglétszámmal rendelkezik. Az elmúlt évben a panel a Vision Critical platformhoz került, Chilében, Hong-Kongban, Mexikóban és Oroszországban indult el, és csatlakoztak a korábbi tagországok is: Kanada, Dánia, Franciaország, Görögország, Magyarország, Olaszország, Hollandia, Portugália, Svédország és az Amerikai Egyesült Államok.

(BrandTrend)