Kategória: Aktuális.
A promóció során, 2011. július 1. és augusztus 31. között minden Hotpoint háztartási gép vásárlója részt vehet egy nyereményjátékban, melynek fődíja: egy családi utazás Disneylandbe; emellett pedig számos értékes ajándékot és VIP vetítést sorsolnak ki a résztvevők között.
"A Verdák 2. partnerként nagyobb energiával és kreativitással közelíthetjük meg vásárlóinkat" – mondja Marco Rota, az Indesit márkamarketing igazgatója. – "A promóció nyelvezetét, grafikáját és tartalmát a Disney-Pixar képzeletgazdagsága inspirálta, és tükrözi a Hotpoint alapvető értékeit; magával ragadó, szórakoztató módon."

Hotpoint_Verd__k

A kampány egyidejűleg fut Oroszországban, Franciaországban, Angliában, Olaszországban, Ukrajnában, Törökországban, Hollandiában, Bulgáriában, Görögországban, Csehországban, Romániában és Magyarországon. Hazánkban különböző hirdetési csatornákon – többek között print és online felületeken – találkozhatnak a fogyasztók a promóció részleteivel. Jellemzően olyan tartalmakra, játékokra hívja fel a figyelmet, amely az egész család számára szórakozást nyújt.
(BrandTrend)