Kategória: Aktuális.
Az Origo Zrt. május végén indította el a szerelmi háromszögről szóló sorozatot, amelyben egy férfi két női szívet dobbantott meg egyszerre, ráadásul egy nővérpárét. A Magyar Grundy UFA gyártásában készül sorozat epizódszereplőiként a jóságos boszorkányt játszó Esztergályos Cecília, valamint az allűrös stylist-ot alakító Lakatos Márk vált sokak kedvencévé.
 
A websorozatot hetente háromszor láthatták a nézők Life.hu női portálon, a tévézők pedig a LifeNetwork-ön nézhették a heti összefoglalót. Az egyes webizódokat az interneten átlagban 40.000 ember követte, a teljes évadot pedig közel 1.000.000-szor töltötték le. A legnépszerűbb rész a nyolcadik lett, amely egy fogorvosi rendelőben játszódik, és igen pikáns jelenetet tartalmaz – erre 70.000-ren voltak kíváncsiak. A sorozat weboldalára hetente átlagosan 200 ezer ember kattintott. Nézettsége pedig folyamatosan emelkedett a LifeNetwork TV-ben is, míg végül megduplázta az esti sáv átlagos nézőszámát.
 
Az epizódok természetesen fent maradnak az interneten, az esetleges folytatásról pedig Hámori Barbara, a Szórakoztató tartalmak igazgatója nyilatkozott:
"A Csalfa Karma kiemelkedően sikeres lett mind az internetes felhasználók, mind a tévénézőink körében. A projekttel nem titkolt célunk volt, hogy a napi 250.000 olvasóval rendelkező Life.hu ismertségét tovább növeljük, és a Csalfa Karmának köszönhetően meg is kétszereződött az oldal direkt látogatóinak száma. Jelenleg komoly tárgyalásokat folytatunk üzleti partnereinkkel a folytatásról. Mivel egy igen költséges, magas minőségű sorozatról van szó, az Origo Zrt. vezetősége szponzorok bevonásával is biztosítani kívánja a következő évadok finanszírozását. Ma már – az első évad számai fényében – látjuk  ugyanis, hogy a sorozat által kínált kereskedelmi lehetőségek, mint a termékelhelyezés, vagy kreatív szponzorációs megjelenések a hirdetők számára kiemelkedő hatékonyságúak lehetnek a websorozat támogatásával."
(BrandTrend)