Kategória: Aktuális.
Az elsősorban hírekkel és helyi, illetve közéleti információkkal piacán aktív kiadó médiafelülettel és tagdíjjal is hozzájárul a Médiaunió Alapítvány munkájához. Mint ismeretes, az Alapítvány idei témája "Olvass esti mesét a gyermekednek és tölts vele több tartalmas időt!"
"A Théma Lapkiadó Kft. nagy örömmel csatlakozott a Médiaunió páratlan méretű összefogásához és támogatja az augusztus végén kezdődő 2011-es kampányt azért is, mivel az elsősorban családok számára megfogalmazott üzenet az egész társadalom morális értékrendjére hathat." – nyilatkozta Keresztesi Péter, a Helyi Téma ügyvezető igazgatója.
Mint elmondta, a Helyi Téma korábban is fókuszált emberi értékek bemutatására, a tudás átadásának fontosságára. A médiavállalat csatlakozásával a Médiaunió immár több mint 200 tag-, illetve támogató médiumot számlál. A 2011-es kampányhoz tartozó médiafelületek összesítése ezekben a napokban zajlik. A tervek szerint a kampány 2012. február 29-ig tart majd.
(BrandTrend)