Kategória: Aktuális.

A Mediacom Business Science részlegének elemzése alapján a tipikus kampányoknál nincs mérhető különbség GRP és GRP között aszerint, hogy a kontaktus melyik TV csatornán jött létre.

A Mediacom CommsTracker ismertség-modellező eszköze mára már  több száz márka, több mint tízezer kampányán alalpul. A vizsgálatok szerint még nincs bizonyíték arra, hogy a csatornaválasztás mérhetően befolyásolná a márkaismertség alakulását, vagyis a GRP bármely csatornán azonos hatású.

Hasonló eredményre jutottak több száz FMCG reklámfilm ismertségének analízise során is: egy film ismertsége elsődlegesen a márkától, a kreatív "jóságától" és a GRP mennyiségétől függ – állítják. Az értékesítés és a telefonhívás-generálási képesség az, ahol igazán más eredményeket hozhatnak a különböző csatornák az MC MediaCompany elemzései alapján.
(BrandTrend)