Kategória: Aktuális.
Az itthon is elérhető sportcsatornák közül elsőként a Eurosport alkalmaz idén olyan ambient elemeket, amik egy meghatározott idejű sportközvetítés megtekintésére invitálják a nézőket. Az idei Tour de France közvetítését propagáló CLP kampány mellett a városban számos nagy forgalmú helyen, ahol a városi kerékpározást aktívan is gyakorló célcsoport előfordulása igen koncentrált, a csatorna újszerű elemeket is bevetett.

hanger_4

A helyszíneken feltűnő, a szakaszgyőztesek sárga pólójára emlékeztető rikító színre festett bicikliket lakatoltak le, amelyek megszemélyesítve ‘kampányolnak’ amellett, hogy ők is nézhessék a kerékpáros verseny élő közvetítéseit. A hozzájuk rögzített táblákon továbbá azt "hangoztatják" a biciklik, hogy a dobogós kerékpárosok mellett, nekik is fel kellene gurulni a pódiumra.

kiralyu_nap1
Egyéb forgalmas helyszíneken pedig a városlakók által leparkolt biciklik kormányára kerülnek doorhangerek, amelyeken a biciklik – ezúttal is megszemélyesített hangnemben – arra kérlelik a gazdájukat, hogy nézzék a Tour de France élő közvetítését a Eurosporton. A hagyományos CLP kampányhoz kapcsolódva, a járókelők figyelmét a Citylight poszterekre irányítva bicikli-keréknyomok tűnnek fel azok környezetében.
Az ambient aktivitások kreatív tervezése és kivitelezése a ReVISION feladata volt, a cég a megbízást meghívás alapján nyerte el.
(BrandTrend)