Kategória: Aktuális.
A kinevezéssel a Bridgestone egy teljesen új stratégia mellett tette le a voksát, hiszen első alkalommal dolgoznak regionális hálózati ügynökséggel.
A projekt célja, hogy növelje a Bridgestone márka ismertségét és a márka iránti keresletet az egész régióban, mind az egyéni, mind az üzleti fogyasztókra fókuszálva. A projekten a G2 szoros együttműködésben fog dolgozni testvérügynökségével, a Grey-jel.
"A G2 nagy hatást tett ránk azzal, hogy képes volt megragadni az üzleti tevékenységünk komplexitását és olyan ajánlattal álltak elő, amely a megfelelő kombinációját képviselte a stratégiai és kreatív gondolkodásmódnak, annak érdekében, hogy pragmatikus és hatékony taktikával egységesen fokozzák márkaerőnket az egész régióban." – mondta Armand Dahi, a Bridgestone Kelet-Európa ügyvezető igazgatója.
Pietro Leone, a G2 EMEA ügyvezető igazgatója hozzáfűzte: "Rendkívül örülünk, hogy ilyen ikonikus márkával dolgozhatunk, mint a Bridgestone.  A cég valóban megértette, hogy mennyire fontos a fogyasztói insight és az adatvezérelt marketing szükségessége, valamint az, hogy hogyan lehet az ezekből kinyert információk felhasználásával elkötelezett fogyasztói magatartást elérni a régióban."
(BrandTrend)