Kategória: Aktuális.
A STIR szolgáltatás további fejlesztései közé tartozik még a gyorsabb feldolgozás, a heti adatjelentés, és egy, a kampányok hatékonyságát mérő platform.
A JIC STIR szándéknyilatkozatot írt alá három és fél éves szerződés megkötésére a comScore-ral és az Intomart GfK-val arra, hogy Hollandiában ők szolgáltatják az internetes közönségmérés hivatalos adatait. A holland piac bevezető adatait 2012 elején teszik közzé.

"A GfK és a comScore erős és innovatív ajánlatot tett, mely megfelel azoknak a törekvéseknek, amelyek a JIC STIR keretében megfogalmaztunk. A comScore valamint az Intomart GfK közösen beadott ajánlatának rugalmassága igen sikeresnek bizonyult" – mondta Frans Kok, a JIC STIR ügyvezető igazgatója
"A JIC-ben résztvevő minden partner (VINEX, BVA and PMA) szilárdan támogatja egy olyan módszertani megközelítés alkalmazását, melyek a pontosabb közönségbecslés érdekében egyesítik a panel és szerveradatokat. Meggyőződésünk, hogy ez példát jelent majd más országok számára is. A STIR szolgáltatás fejlesztései, beleértve a kibővített panelt és a heti jelentést, jelentősen emelni fogják a kutatás értékét a médiatervezők és hirdetők számára" – tette hozzá Frans Kok.

 "Nagyon örülünk, hogy a JIC STIR bennünket választott, mint Hollandia digitális közönségmérési szolgáltatóját. A GfK és a comScore tapasztalata a közönségkutatás, különösen az internetes közönségkutatás területén, lehetővé teszi, hogy a holland piac számára a legátfogóbb és legpontosabb online közönségadatokat és legversenyképesebb híreket biztosítsuk. A közönségmérési platformra építve a médiaügynökségek és hirdetők nagyobb betekintést nyernek a digitális hirdetések hatékonyságába, ami elősegíti az online hirdetési piac fejlődését" – mondta Marion Appel, az Intomart GfK Médiakutatási igazgatója.
(BrandTrend)