Kategória: Aktuális.
Az Atmedia korábban olyan vállalati arculatot használt, amelynek megalkotására még a társaság 1998-ban Lengyelországban történt alapításakor került sor.
"Már 13 éve támogatjuk a tematikus csatornákat abban, hogy kivívják pozícióikat a regionális piacon. Az Atmedia a piaci pozíció elfoglalásával párhuzamosan növekedett, és ezen növekedés során egy hiánypótló szerepet betöltő beszállítóból az értékesítők és médiaügynökségek legfontosabb partnerévé vált. Intenzív növekedésünket és kínálatunk fejlődését szeretnénk az új logónk révén hangsúlyozni" – mondja Marcin Boroszko, a Magyarországon, Lengyelországban és Csehországban tevékenykedő Atmedia Csoport elnök-vezérigazgatója.
Az új vállalati arculat azokra az erényekre fókuszál, amelyeket az Atmedia a kezdetektől fogva képvisel – az innovációra, a függetlenségre, a transzparenciára és a bátorságra a piaci sémák áttörése terén. Az új logó érzékelteti annak a piaci szegmensnek a dinamizmusát is, amelyben az Atmedia tevékenykedik.
(BrandTrend)