Kategória: Aktuális.
A vállalkozás a Clean Express terméket 2009 márciusa és 2009 októbere között szakmai közönségnek szóló magazinokban (TAN-BIZ magazin, Beauty Forum magazin) népszerűsítette. A reklámok kiemelt üzenete volt, hogy a termék HIV, Hepatitis és H1N1 vírusokkal szemben hatásosan véd. A Gazdasági Versenyhivatal az eljárás során benyújtott bizonyítékok alapján nem látja igazoltnak a Clean Express termékre vonatkozó reklámoknak a vírusokkal szembeni védőhatásra vonatkozó állításait.
A Chocolate Brown szoláriumcsövet a vállalkozás 2009 márciusa és 2010 szeptembere között szintén a szakmai közönségnek szóló magazinokban és az Interneten reklámozta. A reklámok összhatásukban azt az üzenetet közvetítették, hogy a Chocolate Brown szoláriumcsövek bőrkárosító hatása elhanyagolható, illetve a forgalomban lévő termékek közül a legalacsonyabb. 
GVH határozata azonban megállapítja, hogy az eljárás során csatolt bizonyítékok nem igazolták, hogy a termék hatása a "legegészségesebb" lenne, azaz a bőrt kevésbé venné igénybe, illetve nem károsítaná. A Gazdasági Versenyhivatal a jogsértés megállapítása mellett bírság kiszabását nem tartotta indokoltnak.
(BrandTrend)