Kategória: Aktuális.

Ez az újítás pedig a Television Value Indicators (TVI) platform, és azon belül elsőként a Demand-mutatók. A TVI platform adatai alapján ötből három márka hirdet a TV2-n, azonban az is látható, hogy a televízióreklámok iránt általában nagy a kereslet.

Ennek bizonyítékául mutatta be ma a TV2 kereskedelmi igazgatója, Steve Varcoe legújabb marketingkommunikációs kampányukat, melynek alapját a Television Value Indicators elnevezésű információs platform adja, ahol a csatorna újfajta mérőszámokkal mutatja be a tévépiac kereskedelmi trendjeit, a tévékampányok intenzitását és azt, hogy mennyire bíznak a hirdetők a TV2-ben és a televíziós hirdetési formában.

A kampány bevezető szakaszában Steve Varcoe azt ígérte, hogy nem csak a TV2-t, de az egész televíziós piacot újradefiniálja – ennek egyik eszköze és első lépése a TVI, valamint a hozzá tartozó – egyelőre – három mérőszám, az úgynevezett Demand-mutatók: a Brand Count, GRP Count és Campaign Weight. A TVI adatai bárki számára elérhetők online. A platform értéke, hogy a tévékereskedelmi trendek heti szinten követhetők ezentúl.
A TV2 B2B kampányának stratégiai tervezésében a Mrs White Media Consulting, kreatív megvalósításában pedig a Korossy Branding & Design Consultancy segíti a csatornát.
(BrandTrend)