Kategória: Aktuális.
A BMW csoport több mint 75 éve szállít járműveket kiemelkedő filmes kezdeményezésekhez, és marketingstratégiájának a hetvenes évek óta fontos eleme a product placement. A BMW az év egyik legjobban várt akciófilmjében, a Mission: Impossible negyedik részében is szerepelteti új modelljeit: a meghökkentő dizájnjáról híressé vált BMW Vision EfficientDynamics sportkocsi, valamint az új BMW 6-os sorozat is szerepel a produkcióban.

BMW__M_I_4_

A hibrid technológiájának köszönhetően kiemelkedően takarékos, egyúttal futurisztikus kinézetű Vision több elismerésben is részesült már formatervének és innovatív megoldásainak köszönhetően, és az egyelőre tanulmányautó alapjaira épülő BMW i8 pedig pár éven belül sorozatgyártásba kerül.

BMW__M_I_4_2
  
Ian Robertson, a BMW értékesítésért és marketingért felelős vezetője nagyon örül, hogy ismét egy leendő hollywood-i kasszasiker készítésébe vonták be a kék-fehér márkát: "A BMW csoport úttörő a fenntartható mobilitást szolgáló technológiák fejlesztésében, aminek kiváló példája a filmben is látható modell. Az autó futurisztikus megjelenésével és hatalmas üvegfelületeivel, valamint kiemelkedő hatékonyságával izgalmas alternatívát mutat a jövő vezetői számára. A BMW ConnectedDrive technológiával is felszerelt autó tökéletes társ a Tom Cruise által megformált Ethan Hunt számára."

BMW_mission_impossible

A BMW csoport 2009 szeptembere óta összesen 89 projektben szerepeltette termékeit, köztük a Roman Polanski által rendezett Szellemíró, vagy a George Clooney főszereplésével készült Egek ura című filmekben, illetve az Alkonyat harmadik részében. A filmek mellett a BMW termékei más audiovizuális alkotásokban is gyakran megjelennek, mint például a Született feleségek és a Mentalista című sorozatokban; Taio Cruz, Bruno Mars és Katie Perry klipjeiben vagy a Need for Speed videójáték-sorozatban. 
(BrandTrend)