Kategória: Aktuális.
A hagyományos televíziózást gyökeresen átalakító IPTV szolgáltatást hazánkban elsőként a T-Home (illetve elődmárkája, a T-Online Magyarország) indította el 2006 novemberében, és kereskedelmi forgalomban is egy ideig kizárólag ez a márka nyújtott IPTV szolgáltatást. Az edukációs időszakot követően, a T-Home piacra lépésével az előfizetők száma lendületesen emelkedett, és mára meghaladta a 150 ezer főt.
"A hazai távközlési piac és a fogyasztói szokások átalakulásával a tévé, az internet és mobiltelefon képernyői egyre fontosabb szerepet játszanak az életünkben. Büszkeséggel tölt el, hogy egyre többen használják és élvezik az interaktív televíziózás élményét kínáló IPTV szolgáltatást" – mondta Király István, a Magyar Telekom marketing vezérigazgató-helyettese.
(BrandTrend)