Kategória: Aktuális.
A Metro Intenational bejelentette, hogy hivatalos ajánlatot kapott tulajdonos partnerétől, a TF1 médiavállalttól, a Metro France-ban lévő 65,7%-os részesedésének megvásárlására. Az ügylet a dolgozók képviselőivel zajló egyeztetések után várhatóan heteken belül létrejöhet. Franciaországban 2002-ben jelent meg az első Metro kiadás, és jelenleg a második legnagyobb napilap az országban. Az új tulajdonosi struktúrával a TF1 erősíti csatornáit, hiszen már most is a legnagyobb kínálattal rendelkezik az ingyenes hír és szórakoztató tartalmakat nyújtó médiapiacon.
Per Mikael Jensen, a Metro International elnök-vezérigazgatója hozzátette: "Franciaország egy fontos piac a nemzetközi hirdetők számára, azonban az ingyenes újságok piaca jelenleg nyomás alatt van. A TF1 vállalattal régóta konstruktív partnerségben állunk és biztosak vagyunk benne, hogy a Metro újság komoly fejlődés elé néz az ellenőrzésük alatt."
A megállapodás része a Metro hosszútávú célkitűzésének, melyben nagyobb hangsúlyt kap a fejlődő piacokon való aktív jelenlét Dél-Amerikában és Ázsiában.
(BrandTrend)