Kategória: Aktuális.
Arany, Ezüst és Bronz Oroszlán Díjjal jutalmazták a "Legends" és a "The Entrance" című reklámfilmeket, a StarPlayer elnevezésű forradalmian új játékot, valamint a sötétben világító, úgynevezett STR üveg csomagolás is elnyerte a zsűri tetszését. Külön magyar érdekesség, hogy a Soproni márka 2010-es kampánya Ezüst Oroszlán díjat kapott. 
A Cannes Lions Kreatívfesztivál a világ legnagyobb és egyben legelismertebb eseménye a kreatív kommunikáció területén, ebben az évben is több mint 24 000 nevezés érkezett a világ minden tájáról. A Heineken számára külön elismerés, hogy a rengeteg pályázó közül a zsűri több kategóriában is díjazta.
Film kategóriában a "The Entrance" című spot nyert Arany Oroszlánt, továbbá az Interaktív Filmek között Bronz Oroszlánnal jutalmazták. A reklámfilm sikerességét bizonyítja, hogy Rendezői kategóriában szintén Arany Oroszlán díjas lett, sőt a spotban felhasznált zene Ezüst Oroszlánt ért.  A "Date" című film pedig Bronz Oroszlán díjat kapott szintén Film kategóriában. Mindkét filmet a világhírű Wieden Kennedy reklámügynökség készítette.
A StarPlayer nevű játék, a Cyber kategória egyetlen Arany Oroszlán nyertese. Ez a meglehetősen innovatív, újszerű játék áprilisban indult és lehetővé teszi, hogy a futballrajongók egyszerre nézzék az UEFA Bajnokok Ligáját, valamint ezzel egy időben játszhassanak akár iPhone-on, vagy iPad-en a meccsel kapcsolatosan. Az egyedülálló, interaktív játék az AKQA digitális ügynökség munkája.
A Heineken legújabb csomagolása is díjazott lett, a sötétben világító UV reagens festékkel borított üveg és alumíniumcsomagolás Ezüst Oroszlánt kapott Cannes-ban. A csomagolás a DBOD és Iris kreatív ügynökségek együttműködésének köszönhetően készült el.
A díjesőből a magyarországi Heineken is részesült, hiszen a Soproni márka "Tökéletes csapolás" kampánya, melyet az Initiative Media készített, Ezüst Oroszlánt kapott. 
"Az elnyert 7 díj a film, design és mobil kategóriákban megfelelő bizonyítéka a Heineken és ügynökségei által végzett kiemelkedő kreatív munkának. Pontosan ez az, amivel a fogyasztóinkat közelebb hozhatjuk, és növelhetjük piaci részesedésünket, így célunk, hogy ne csupán részesei, hanem kiindulópontjai legyünk a párbeszédnek" – véli Alexis Nasard a Heineken International kereskedelmi igazgatója.
(BrandTrend)