Kategória: Aktuális.
A Brand Protection Group számára készített kampány Ezüst Oroszlán díjat kapott a legjobb integrált PR vezérelt kampány kategóriában. A Youtube-ra feltöltött videóból kiderül, hogyan állt össze a többek között televíziós reklámmal is megtámogatott kampány.
Az alábbi linken elérhető prezentáció sorra veszi a kampány lépéseit. A kampány egyik legszórakoztatóbb eleme az a reklámfilm, amelyben egy házaspárt láthatunk a fürdőszobában a reggeli készülődés közben. A férj arról elmélkedik, hogy milyen régen látogatták meg a feleség szüleit a hegyekben, és mennyire hiányzik neki az anyósa és az apósa. A nő ezt furcsállja, és úgy tűnik, azt gondolja, hogy a fürdőszobában levő férfi nem is az igazi férje, hanem egy hamisítvány. Ezért odamegy hozzá, és alaposan átvizsgálja. A reklám végén persze kiderül, hogy a férje által használt szappan illatával van baja. A reklám központi szlogenje: "A hozzád legközelebb álló dolgok is lehetnek hamisak".
A kampány készítői több kreatív ötlettel is előálltak. A libanoni televíziózás egyik legnézettebb műsorának, a People’s Talknak a műsorvezetője, Marcel Ghanem mellé beültettek egy hasonmást, aki még a hírolvasással is megpróbálkozott. A televíziós jelenlét mellett a kampány az utcára és bevásárlóközpontokra is kiterjedt. Többek között pólókon hirdették a hamis termékekkel kapcsolatos bejelentésekre létrehozott zöld számot. 
(HENT Hírlevél)