Kategória: Aktuális.
Hiánypótló kezdeményezés indult a Sportmarketing Újragondolva Meetup formájában. A rendezvény célja a sportmarketing rendszeres fórumának megteremtése Magyarországon, és a szakmai kommunikáció elindítása. Ez utóbbinak az elősegítésére, és az oldott hangulat megteremtésére választották a szervezők a konferenciához képest kevésbé hivatalos jellegű meetup formát, illetve helyszínül a Fogasházat.
Az előadások során Nemcsik Balázs, összehasonlítást adott a korábbi – Európai Kézilabda
Szövetség – és a jelenlegi munkahelyén – Magyar Kézilabda Szövetség – használt online felületekről, illetve a rájuk fordítható költségvetés közötti különbségről. Radisics Milán, a Social Times alapítója a sportszervezetek számára is új kommunikációs csatorna, a közösségi média erejéről és különlegességéről beszélt, míg Türk István a kirowski ügynökség SEOszakértője a keresőoptimalizálás hasznosságába avatta be a jelenlévőket.
A kávészünet után Dr. Berkes Péter, a Brandfestival szakmai igazgatója kiemelte a kreatív szponzorkommunikáció fontosságát, és kimeríthetetlen példagyűjteménye segítségével bemutatta hogyan lehet azt az online eszközökkel sikeresen aktiválni. Bonyhádi Gábor a ReVISION ügynökségtől szintén rengeteg gyakorlati példát hozott, de a téma már a gerillavagy buzz marketing volt.
Végezetül Sz. Nagy Tamás, a Nemzeti Sport Online felelős szerkesztője mutatta be az NSO különböző mobilplatformokon való jelenlétét. A meetup moderátori feladatait Jagodits Rómeó, a MagyarFutballmarketing Műhely alapítója látta el, akinek akadt dolga bőven, mert akörülbelül ötven érdeklődő kiemelkedő aktivitásának köszönhetően mindenprezentáció után hosszabb beszélgetés alakult ki.
A tervek szerint a meetupok rendszeresek lesznek, a félévente jelentkező rendezvényen minden alkalommal a sportmarketing más-más területe – többek között a sportszponzoráció, a sportmédia, a sport PR, a rendezvényszervezés – kerül a középpontba. A szervezők, a külső tudás beépítése érdekében, a jövőben szintén törekednek majd az adott témák olyan szakértőit is felkérni előadóknak, akik nem feltétlenül a sportban dolgoznak.
(BrandTrend)