Kategória: Aktuális.

Bevezetők

Margaret_ann_dowling_marquard
Margaret Ann Dowling, ügyvezető igazgató, Marquard Media Magyarország (Foto:BrandTrend)

ohidi_zsuzsa_marquard
Óhidi Zsuzsanna, lapigazgató, Marquard Media Magyarország (Foto:BrandTrend)


pantl_peter_marquard
Pantl Péter, férfi divízió vezető, Marquard Media Magyarország (Foto:BrandTrend)

A férfiasság titka:

almasi_kitti_marquard
Dr. Almási Kitti, klinikai szakpszichológus (Foto:BrandTrend)

"A kockafejű férfi ne akarja megmondani, hogy mit csináljon a szenvedő nő, csak hallgassa meg."

"A férfiak problémája, hogy a nők riválisok lettek még megcsalásban is."

"A férfiaknak még dominánsabbnak kell lenniük. A nők megelőzik az udvarlásban is a férfiakat, nem hagynak teret nekik."

"A férfiak azért lépnek félre, mert az "új nő" felnéz rájuk."

"A nők elfelejtik, hogy minél okosabbak, sikeresebbek, feljebb mennek a lépcsőn, annál inkább távol kerülnek egy jó párkapcsolattól."

Fókuszban a teremtés koronái:

steigerwald_krisztian
Steigervald Krisztián, fogyasztásicikk-szektor menedzser, Gfk Hungária (Foto:BrandTrend)

"A férfiség lényege, hogy az ember laza és gondtalan legyen. A férfi akkor veszíti el a férfiasságát, ha panaszkodik. Nem férfi, ha nem gondoskodik a családjáról. Nagyon sok olyan elvárást kell teljesíteni a férfiaknak, amit korábban nem. A férfi mióta világ a világ, ő volt az élelmiszer beszállító a családban. Most már sokkal többet kell teljesíteni."

A magyar társadalom 54%-a nő. A magyar férfi átlagos életkora 69 év.(nők: 8év)

450.000.000.000 Ft/hó a férfi kereset. Ez a marketing cél.

"A férfi a biztonság, a család elvesztésétől fél a legjobban. A biztonság a legfontosabb érték. Ezt egynegyede tartja elérhetőnek. Rendkívül frusztráltak a férfiak. Frusztrációhoz vezethet, hogy 72% akkor érzi jobb férfinak magát, ha rendben van a szexuális élete."

"A férfiak többsége ismert márkát vásárol, amiben megbízik. Add meg a biztonság érzetét a férfinak."

Pénzes férfi: 191.000 fő
Intellektuális férfi: 530.000 fő
"Élj a mának" srác: 900.000 fő
Vagyonos férfi: 100.000 fő

torocsik_maria_marquqard
Dr. Törőcsik Mária, egyetemi tanár, Pécsi Tudományegyetem (Foto:BrandTrend)

"Nehéz teljesíteni a nők és a társadalom elvárásait. A nők maguk sem tudják, hogy mit akarnak a férfitől, no ehhez kellene alkalmazkodni. Legyen családcentrikus és kereső."

ferfi_trendek
Férfi trendek (Foto:BrandTrend)

Ígéretes fogyasztó:

halasz_gyula_marquard
Halász Gyula, kreatív igazgató, HD Group (Foto:BrandTrend)

"Nem mindegy, hogy azt mondják, hogy milyen fiatal vagy, vagy hogy milyen fiatalos."

Ismerd meg önmagad:

katus_attila
Katus Attila, személyi edző, életmód tanácsadó (Foto:BrandTrend)

"A férfiak egy kicsit az anyát keresik, amikor hazamennek."

"A nők többsége előnyben részesíti az erős izomzatot. A férfi nem a szebbik nem, kompenzál, vesz egy jó autót, órát, ékszert."

"Az egészségegőrző programok, funkcionális edzések kerültek előtérbe, nem az izomtömeg növelés.

Férfievolúció:

molnar_miklos_marquard
Dr. Molnár Miklós, plasztikai sebész, Clinica Interplastica (Foto:BrandTrend)

"Nagy a kompetíció egymás között és a nőkért."

"Családi elvárások, nem csak apa és macsó."

560 %-ot nőtt a férfi plasztikai sebészeti beavatkozások száma. A botox kezeléseké 4.600%

"A férfiak nem szépek, hanem vonzóak akarnak lenni."

Adományátadó:

adomany_marquard
Prof. Dr. Simon Tamás, elnök, Magyar Rákellenes Liga, átveszi a Marquard Media adományát Pantl Pétertől (Foto:BrandTrend)

"Ha egy férfi végre eljön az orvoshoz, azt nagyon komolyan kell venni."

Férfinyelven:

Koszegi_moderator_ferfi__1_
Váradi Miklós, stratégiai igazgató, HPS Frank
Juhász Péter, kommunikációs vezető, Procter&Gamble
Nyilas Orsolya, megbízott pr vezető, Telenor
Fabricius Gábor, innovációs igazgató, Republic Group
Cseperkáló István, kreatív igazgató, Noe’s Ark
Németh Ottó, marketing vezető, Henkel Magyarország
Kőszegi András, moderátor, BrandTrend
(Foto:BrandTrend)

(BrandTrend)