Kategória: Aktuális.
A Superbrands díjat évről évre egy független szakértői bizottság ítéli oda a legerősebb márkáknak. A világ egyik legjelentősebb márkaértékelési rendszerében közel 100 kategóriában mintegy 3000 márka versenyez.
"Az AVON sikerének titka a nők iránti elkötelezettségünk, melyet fogyasztóink évről évre hűségükkel hálálnak meg. Nem kis büszkeséggel tölt el, hogy eredményességünket nők ezrei mellett a szakma is elismeri. Külön öröm számunkra, hogy ezt a megtisztelő címet pont 125. évfordulónk évében vehetjük át. Méltó megkoronázása ez 125 év fantasztikus munkájának" – nyilatkozta Sebastian Bako, a Duna-csoport ügyvezető igazgatója. 
Az AVON termékskálájáról évtizedek óta válogathatnak kedvükre a nők világszerte. 2010-ben 5 nőből 2 vásárolt AVON terméket; a vállalat egyik fogyasztói felmérése szerint pedig másodpercenként 4 darab rúzst adnak el. Az AVON direkt értékesítői személyesen találkoznak fogyasztóikkal, így az évek során megszámlálhatatlan értékes, érzelemmel teli kapcsolatot alakítottak ki. A vállalat eredményességét továbbá az is jól mutatja, hogy Magyarország egyik legnagyobb társadalmi kampányát azonosítják vele.
Magyarországon az AVON 1998-ban csatlakozott az emlőrák elleni küzdelemhez, mellyel évről évre nők tízezreit mozgatja meg, felhívva a figyelmet a daganatos megbetegedések megelőzésének fontosságára, illetve a gyógyulás lehetőségére. 2011-ben az emlőrák elleni rózsaszín kampánya mellett minden eddiginél nagyobb hangsúlyt kap a családon belüli erőszak problémája, mely ellen 2008 óta harcol az AVON. Mindezen értékeknek köszönhetően nyerhette el idén az AVON a legkiválóbb márkáknak járó Superbrands díjat.
(BrandTrend)