Kategória: Aktuális.
A Metro az általa nyújtott szolgáltatásokért cserébe franchise díjat kap, az ECO pedig a helyi operációt irányítja. A Metro Peru hasznát veszi majd a szinergiáknak az ECO-val és annak helyi médiapiaci szakértelmének.
Az Ibope felmérései szerint Peru a hetedik legnagyobb hirdetői piac Latin-Amerikában 547 millió US dollárral. A perui lakosok egyharmada, 30 millió ember Limában él, ezzel az 5. legnagyobb város Latin-Amerikában. A Publimetro hétfőtől péntekig jelenik majd meg 95 000 példányban, amelyet osztogatók terjesztenek kézi osztogatással forgalmas csomópontokon, hogy elérjék a fiatal jómódú Metropolita célcsoportot. 
Per Mikael Jensen, a Metro International elnök-vezérigazgatója hozzátette: "a Metro a stratégiát követve folytatja terjeszkedését Latin-Amerikában, hogy növekedjen a fejlődő piacokon. Peruval együtt a Metro 6 országban van jelen a régióban érdekes szinergiákat kínálva a üzletben. Az erős helyi partnerekkel történő franchise együttműködéssel való piacra lépés bevezetése hatékonynak bizonyult a Metro számára, hogy gyorsan létesítsen erős pozíciót az új piacokon. Jó benyomást tett ránk az ECO szakértelme és nagyon várjuk velük a sikeres együttműködést."
(BrandTrend)