Kategória: Aktuális.

A BrandFestival tíz évvel ezelőtti indulásakor az volt a legfőbb törekvés, hogy innovatív látásmódot adjon a kommunikációs szakmának, a márkaépítés- és menedzselés iránt érdeklődő ágazati szereplőknek. A mindennapi üzleti gyakorlat szerves részévé tegye a márkaalapú gondolkodást. Ez akkor a leginnovatívabb gondolat volt a szakmában, ami azóta el is terjedt.

A BrandFestival mára Közép-Európa egyik legjelentősebb stratégiai konferenciája és rendszeres szakmai csúcstalálkozójává vált: eddigi tíz éves történetében a majd 400 márkáról szóló előadást, közel 5000 résztvevő hallgatta, vitatta meg. Nobel díjasok, miniszterelnökök, világhírű stratégák és hazai top vezetők osztották meg nézeteiket.

Az elmúlt évben a világ egyik legnagyobb presztízsű gazdasági lapjával, a The Economist-tal partnerségben szervezett BrandFestival felkerült a világ legelismertebb rendezvényeinek naptárjába, kivívta a nemzetközi sajtó elismerését. A Campaign India is írt róla: "BrandFestival is one of Europe’s main strategic symposiums and professional summits."

brandfestival_izom

A BrandFestival szervezői a továbbiakban is elkötelezettek a minőségi tartalom irányába. Egy szakmai konferencia esetében a tartalmi meghatározottságú elemek mellett azonban rendkívüli fontosak a konferencia egyediségét, aktuális alapgondolatát kifejező formai – például a kommunikációs – megoldások.

resized__640x452_brandfestival_drotkerites

Idén májusban a hazai konferenciapiacon megszokott irányvonaltól eltérő stílusban és formai elemek felhasználásával három egymásra épülő hirdetésben mutatta be a rendezvény, hogy mit gondol a jó vezetőhöz méltó gondolkodásmódról.

resized__640x452_brandfestival_fal

Most arra kérik a szakmai közönséget, hogy készítse el a negyedik verziót, melynek tartalma teljes mértékben az egyén szárnyaló képzeletére, ötletkapacitására, innovativitására van bízva.

Egyetlen kötöttség az alkotók irányába, hogy vegyék figyelembe a konferencia idei tematikus gondolatkörét, mely az: "Engagement – bevonás". A pályázat részleteiről további információk: Van egy innovatív ötleted? Keressük a negyediket!
(BrandTrend)