Kategória: Aktuális.
A vetélkedésre hirdetők és kreatív ügynökségek az általuk kitalált és megvalósított fejlesztésekkel jelentkezhetnek. A verseny célja, hogy a közösségben rejlő erőt kihasználva szülessenek olyan alkalmazások, amelyek segítik az adott márka értékeinek közvetítését.
Érdemes agyalni, tervezni, programozni, hiszen aki a szabályoknak megfelelő alkalmazással indul a versenyen, már nyert is listaáron egy 1 millió forintos médiatámogatást az Origo portfóliójában, amelyet az alkalmazás promótálására használhat fel.
 
Június 30-ig lehet nevezni, azonban az éles verseny csak július 14-én indul, amikor az alkalmazások egyszerre kerülnek ki az iWiW-re, ahol azokat két aktív hét után az iWiW csapatából összeállított szakmai zsűri értékeli, és hirdet közülük győztest. A végső nyertes, az egy millió forintos támogatáson felül, további listaáron számított 35 millió forintos népszerűsítő kampányra számíthat.
 
Kovács Gergely, a közösségi portál vezetője elmondta: "Bízunk benne, hogy minél több hazai ügynökség és márkamenedzser ismeri fel az iWiW API platform nyújtotta közösségi kommunikációs lehetőségeket. Az is fontos, hogy partnerséget teremtsenek azokkal a fejlesztőkkel és fejlesztőcégekkel, akik már számos sikeres, esetenként több százezer ember által felvett és használt iWiW-alkalmazást készítettek a platform születése óta eltelt két évben. A pályázattal kapcsolatos esetlegesen felmerülő kérdéseket, valamint a konkrét nevezéseket az [email protected] e-mail címre várjuk."
(BrandTrend)