Kategória: Aktuális.
"Ahogy az emberi sejtek is hétévente lecserélődnek, úgy vállalatunk hetedik életévében is szükségessé vált az UFS értékeinek újragondolása, és külső kommunikációja. Az értékeken nem változtatunk, továbbra is szakértő, előrelátó, megbízható, innovatív, dinamikus és gondoskodó szolgáltatóként kívánunk jelen lenni ügyfeleink életében, de már olyan arculattal, ami vizuálisan jobban kifejezi a cég filozófiáját; az összefogást, együtt gondolkodást, együtt gondoskodást" – indokolta az arculatváltást Lányi András, az UFS Group igazgatótanácsának elnöke.
A Corinthia Grand Hotel Royalban szervezett, több száz fős rendezvényen ennek megfelelően erre a központi gondolatra épült minden programelem. A szakmai előadások közötti szünetekben relaxáló programok és Hadházi László humoros előadása gondoskodott a feltöltődésről. Az arculatváltást az Attraction Látványszínház által kifejezetten erre az eseményre koreografált táncprodukció vezette fel; közösen kialakított, precízen átgondolt, egymást segítő, összehangolt csapatmunkát jelenítettek meg a koreográfiában, megformázva végül az új logót is. Az eseményt csapatépítő programok zárták. Az arculat fejlesztéséért a MegaphoneTPM Kommunikációs Ügynökség, a rendezvény megszervezésért a proVISION Agency felelt.
(BrandTrend)