Kategória: Aktuális.
A Nielsen piackutató munkatársai mind a nagy üzletláncok, mind a kisebb kereskedelmi vállalkozások, valamint a független üzletek értékesítési vagy beszerzési vezetőit kérdezték: mely új termékek bevezetését tartják a legsikeresebbnek. A kereskedők az ország különböző pontjain, összesen 118 egységben, 15 kategóriában, 155 új terméket rangsoroltak az üzletük forgalmára gyakorolt hatás szempontjából. 
A Borsodi Sörgyár 2010-ben vezette be a Borsodi Friss citromos változatát, amely könnyed, citromos ízével vívta ki a fogyasztók figyelmét. Ezzel az új termékkel egy különleges, ízesített sör vált széles körben elérhetővé a fogyasztók számára. Ez az innováció azok számáras is alternatívát jelent, akik kevésbé szeretik a sör karakteres, kesernyés ízért. 
"Új fogyasztókat megnyerni, az egyébként tradicionális sörpiacon új innovációval megjelenni a csökkenő fogyasztás idején nem kis kockázat. Éppen ezért nagyon örülünk a partnereink, fogyasztóink visszaigazolásának, és ennek a díjnak." – nyilatkozta Dr. Sükösd Zsuzsa, Borsodi Sörgyár jogi és vállalati kapcsolatok igazgatója.
(BrandTrend)