Kategória: Aktuális.
A "Like" gomb gyors elfogadása, és a céges Facebook oldalak számának gyors növekedése azt jelzi, hogy ez a fajta jelenlét a kisebb és nagyobb vállalkozások számára is nélkülözhetetlen. Kimberly Maul, az eMarketer elemzője szerint azonban az a tény, hogy sok vállalat a Facebook-ot tette a vásárlói elkötelezettség elérésének elsődleges eszközévé, komoly kérdéseket vet fel egy cég marketing struktúrájának tekintetében.
A HubSpot felmérése szerint a cégek 44 százaléka találja Észak-Amerikában kiemelkedően fontosnak a Facebook használatát a marketingben. Ez az arány 2009-ben csak 24 százalék volt. A WONGDOODY tanulmányában megpróbált kihozni referenciaértékeket a reklámszakemberek számára, 84 Facebook márkaoldal vizsgálatával. Arra jutottak, hogy a cégek 88 százaléka postol videókat, 82 százalék adja közre rajongók történeteit, véleményét, 79 százaléknál lehet kommentelni a falra, és 66 százalék aktívan reagál is az észrevételekre.
A szakértők szerint a Like csak a kezdet. A cégeknek meg kell tanulniuk, hogyan kezeljék a márkaoldalak rajongói bázisát, hiszen ez egy fontos erőforrás. Sokkal könnyebb fenntartani a kapcsolatot a rajongókkal, mint elérni, hogy ők kezdjenek kommunikációt a vállalatokkal.
Kapcsolódó BrandTrend cikkek:

(digibiz.hu)