Kategória: Aktuális.
Michael Hudspeth három évvel ezelőtt került kapcsolatba az AmRest-tel, amikor Közép-Kelet Európa egyik független étteremüzemeltetője megvásárolta az egyesült államokbeli Applebee’s étteremláncot. Hudspeth tizenhat éven át dolgozott az Applebee’s éttermében üzletvezetőként, területi vezetőként, majd végül regionális alelnökkénként. A szakember élelmiszerpiacon szerzett márkamenedzseri tapasztalatainak köszönhetően a Starbucks partnerei izgatottan néznek elébe az együttműködésnek. 
"Negyvenedik évfordulónk sok szempontból a megújulást jelentette számunkra – elég csak az új, a lehetőségek kiszélesedését szimbolizáló logónkra gondolni -, így igazán örülünk Michael csatlakozásának."- emelte ki Szász Edit, a Starbucks területi vezetője.
Hudspeth a Starbucks Coffee Company 26 üzletét felügyeli majd három országban. "Nagyon örülök, hogy egy ilyen rangos márkához csatlakozhatok, mint a Starbucks, ráadásul a világ egyik legcsodálatosabb helyén" – mondta Hudspeth. – "Egyéb piacainkhoz hasonlóan Magyarországon is a további üzletbővítés a célunk; szeretném, ha minél többen megismernék a Starbucks egyedülálló kávéházi kultúráját, azt a bizonyos „harmadik hely” életérzését, melynek világszerte több millióan hódolnak. Azt hiszem azzal sem árulok el titkot, ha azt mondom, hogy a helyi közösségek további támogatásának szintén kiemelkedő szerepe van jövőbeli terveinkben" – tette hozzá.
(BrandTrend)