Kategória: Aktuális.
A hónap második felében, alig két  hét alatt sikerült 81 ezer új rajongót gyűjtenie és ezzel a legnagyobb magyar oldalak közé került. A nagyságrendre jellemző, hogy a három legnagyobb magyar márkaoldal, a Túró Rudi, a Milka csokoládé és a Mekizni jó! oldalak összesen gyűjtöttek 85 ezer új rajongót a hónapban – 2 ezerrel kevesebbet tehát, mint a Tablóverseny. Kérdés azonban, hogy ezt a szezonális oldalt miként építik majd tovább tulajdonosai.
Szintén sok, 40 ezer új rajongót gyűjtött és ezzel 40%-os növekedést ért el a Bónusz Brigád, a legnagyobb magyar közösségi vásárlással kapcsolatos oldal. Ezúttal a legnagyobb magyar oldalnak, a Túró Rudinak sikerült a legjobb 5 közé kerülnie: 35 ezer új rajongójával a negyedik helyet szerezte meg a havi összesített listában.

brands

Nagy hajrá volt csokik között: a Tibi csoki hónap elején indult kampányával 30 ezer új rajongót gyűjtött. Az 1 lájk = 1 kocka Tibi csoki akcióval az április elején még alig látható Tibi csoki 2 ezer fannel szerzett többet a hónapban, mint a Milka csokoládé oldala.
A celebek közül Fluor Tomi 28 ezer új rajongóval az összesített listán a tizenkettedik, Kiss Ádám pedig 19 ezer új rajongóval a harmincadik helyen végzett. A média oldalak közül a Showder Klub (nyolcadik helyezett, 31 ezer új rajongó) és a  Rádió 1 (huszonkilencedik, 19 ezer új fan) mellett A Nagy Duett is bekerült a top 50-be, a huszonnegyedik lett, 21 ezer új rajongóval.
közéleti oldalak között  a Nevezzük át Tarlós Istvánt szerepelt a legjobban, 24 ezer új rajongót gyűjtött, mindössze néhány nap alatt. Áprilisban 9 ezer új rajongóval tovább erősítette vezető szerepét Orbán Viktor oldala.
Ha azoknak a nagy brandeknek az oldalait vizsgáljuk, amelyek már április elején is rendelkeztek legalább 3 ezer rajongóval, akkor azt látjuk, hogy a növekedés ütemében a Sony Music Hungary, a  McDonald’s Magyarország,  valamint a Procter & Gamble oldala, a  Tündérretikül.hu erősödött leginkább. Érdekesség, hogy a legjobb 10 között két brandhez köthető játék oldal is szerepel: az egyik az Erste Bank Ismerkedj nevű oldala, a másik pedig a Vodafone Egyetemek harca.

brands2

A márkák abszolút rajongószám szerinti sorrendje nem sok meglepetést tartogat: a három legnagyobb hazai márkaoldal, a Túró Rudi, a Milka csokoládé valamint a Mekizni jó! gyarapodtak legikább áprilisban.

(BrandTrend)