Kategória: Aktuális.
"Azt tapasztaltuk, hogy a hazai ásványvizek közül csak egy-két cég érzi fontosnak megjelenését a közösségi médiában. A Visegrádi pedig, felismerve az ebben rejlő lehetőségeket, napi szintű kommunikációra fogja használni a web 2.0-ás platformokat" – hangsúlyozta a szakember. A Pet-Pack ügyvezető igazgatója kiemelte: a leggyorsabban és legegyszerűbben a kétirányú kommunikációt lehetővé tévő csatornák alkalmasak arra, hogy egy márka megismerje a vásárlóit, és fordítva. 
A Visegrádi a Facebook-oldalán rendszeresen ad információt a márkával kapcsolatos hírekről, érdekes és értékes tartalmakat hoz létre, valamint tájékoztatást is végez. Mivel az ásványvízfogyasztók többsége nincs tisztában a vizek ásványianyag-tartalmával, s nem ez alapján választ terméket, a Visegrádi táplálkozási szakértője a közösségi oldalon keresztül ad tanácsokat a fogyasztóknak. "A szolgáltatás egyedülálló és fontos, ugyanis tájékoztatni kell a vásárlókat például arról is, hogy a különféle ásványi anyagok hogyan hatnak a szervezetre, vagy, hogy mennyit és milyen vizet kell inni nyáron" – mondta Solymos János. 
A Facebook-oldalhoz egy nyereményjáték is kapcsolódik, ám a Visegrádi egészen az őszi időszakig folyamatosan fejtörőket, pályázatokat és játékokat hirdet. YouTube-csatornáján az ásványvízgyártás folyamatát mutatja be, Twitter-csatornáján pedig a legfrissebb híreket olvashatja a fogyasztó. 
(BrandTrend)