Kategória: Aktuális.

Például vényköteles termékről nem kommunikálhatnak végfelhasználóknak, csak orvosoknak, de az orvosok felé irányuló üzenet átadásban is sok korláttal kell számolniuk. Tehát a gyógyszeripari marketingesek olyan kihívásokkal is szembenéznek, melyekkel más iparban tevékenykedő társaik nem találkoznak. Ugyanakkor a differenciált szabályozás tudomásulvétele, nem szabad, hogy szemellenzővé váljon, márpedig vannak olyan területek, ahol a gyógyszeripari marketing meglepő lemaradásban van (pl.: online-marketing, Social Media, Ambient megjelenések etc.).

A Tagozat olyan szakmai rendezvények szervezését tűzte ki célul, amelyek hiánypótlóak lesznek a területen dolgozó szakemberek számára, továbbá a kormányzat megszorító intézkedései miatt várhatóan megrövidülő marketing költségvetések minél hatékonyabb elköltését segítsék. A Tagozat alternatív és új utakat kíván mutatni az eddig használt eszközök tökéletesítése mellett.
Az őszi tervek között szerepel például a Legjobb hazai gyógyszer reklám verseny meghirdetése, illetve más díjak alapítása.

A Magyar Marketing Szövetség Gyógyszermarketing Tagozatának alapítói a hazai gyógyszerpiac meghatározó szereplői, főként közgazdászok, PR- illetve marketing- és, egészség-gazdaságtani szakemberek.
(BrandTrend)