Kategória: Aktuális.
A kampány üzenete, hogy a T-Mobile eszközei és ajánlatai lehetővé teszik, hogy a fiatalok bárhol, bármikor részesei lehessenek a jó sztoriknak, hogy maguk is megalkossák a saját sztorijukat, és könnyedén megosszák azt másokkal.
Az ajánlat a feltöltőkártyás mobilnet előnyeire, a havi díj és hűségidő nélküli nethasználatra és a "pay as you go" konstrukcióra épít. A kreatívok headline-ja is a kötöttségek nélküli internethasználatra utal: "Szeretnél ilyen lazán netezni?"

A kampány célja, hogy inspirálja az ügyfeleket, elsősorban a fiatalokat e kevésbé elterjedt szolgáltatás kipróbálására, amely kötöttségektől mentesen segítheti őket napi életvitelük gördülékenyebbé tételében. Az ajánlat 40 másodperces televíziós szpotban valamint sajtóhirdetésben jelenik meg.

A kampány kreatív ötletének kidolgozásában és elemeinek kivitelezésében a T-Mobile partnere a McCann Erickson Budapest és online fronton a Kirowski. A kampányhoz kapcsolódó reklámfilm itt megtekinthető.
(BrandTrend)