A 2. OTP Kreatív Kirakat pályázatra 54 pályamű érkezett, amelyekből az előzsűrizést követően 28-at állítottak ki az OTP Bank fiókjainak kirakataiban. A zene szeretete, az európaiság, a tavasz és a kultúra sokakat megihletett, a versenyzők között találhatunk egyetemi hallgatókat, építészeket, grafikusokat, festőművészt, fotóst, sőt jogászt is. Az idei témákban született magas színvonalú alkotások között volt humoros, környezetbarát, meghökkentő, innovatív és elgondolkodtató is.
A kirakatokban kiállított műveket bárki megtekinthette, és szavazhatott is a számára legkedvesebbre, sms-ben és a honlapon is. A közönségszavazatok alapján a nyertes pályázó az OTP Bank felajánlásában 100.000 Ft különdíjban részesült, amelyet a Babér utca 9. szám alatt található 24-es számú kirakat alkotói, Tajthy Renátó és Újszászi Tünde vehetett át Nagy Zoltán Pétertől, az OTP Bank marketing igazgatójától.

A nyertes művészek célja olyan kirakat megalkotása volt, amely Liszt Ferenc muzsikájának ritmusát, hangulatát fejezi ki. Az alkotás grafikai és szövési technikák együttes alkalmazására épült, alapanyagát pedig Liszt kották adták.
A legjobb plakát készítőjének a Port.hu két városi biciklit ajánlott fel, amelyeket a Szabadság téri 10-es számú kirakat készítői, Eiszrich Ágnes és Nagy Judit nyertek. Alkotásuk pitypangot ábrázol, melynek szálló szöszei hangjegyekké alakulnak, és így játsszák el a tavasz dallamát.

A szakmai zsűri – Asbót Kristóf televíziós rendező, belsőépítész, Borzák Márton, tervezőgrafikus, Oroszy Anna grafikus, tanár és Zöldi Anna, építész, kritikus – munkája nagyon sokat jelentett a pályázat megvalósítása során.
A négytagú zsűri végigjárta az összes kirakatot, végül egyhangú döntésre jutott abban, hogy a 2011. évi 2. OTP Kreatív Kirakat szakmai zsűri díját a Böszörményi úton található (23. számú kirakat) alkotópárosának, Szabó Dánielnek és Pesti Juditnak adja.

A díjat a Budapesti Fesztiválközpont felajánlásában, 100.000 forintot, Zimányi Zsófia adta át. A "Rész az egészben" című alkotással a tervezők azt akarták kifejezni, hogy minden ember, művész, alkotás együttesen alakítja egy nemzet kultúráját, melyek az országokat egy nemzetek feletti egységbe kovácsolják. A műre a kettősség is jellemző, ugyanis a kirakat kívülről és belülről szemlélve, illetve nappal és éjszaka is más képet ad.
(BrandTrend)